Dom mediowy OMD, wyłączny partner mexad w Polsce, poszerza liczbę formatów reklamowych dostępnych na platformie RTB o double billboard

Dom mediowy OMD rozpoczyna strategiczną  współpracę z firmą iBillboard – nowym dostawcą polskiej powierzchni reklamowej dostępnej w modelu zakupu RTB

iBillboard oferuje lokalną przestrzeń reklamową, skupiając zasięg trzech największych sieci reklamowych i jeden z czołowych portali horyzontalnych. Poza możliwościami precyzyjnego targetowania ważną funkcjonalnością platformy jest możliwość zakupu powierzchni premium, powierzchni pogrupowanej na kategorie, jak i kampanii zasięgowych. „Kluczowym argumentem przemawiającym za podjęciem współpracy był fakt, że iBillboard jako platforma lokalna uwzględnia specyfikę polskiego rynku i jako pierwsza oferuje dostęp do najpopularniejszego polskiego formatu reklamowego w Polsce – double billboard 750×200” – argumentuje Arkadiusz Miegoń, Display Marketplace Director w OMD.

„Nowy format reklamowy, w związku z jego popularnością w naszym kraju, może być interesującym rozwiązaniem dla reklamodawców. Z ciekawością czekamy na wyniki pierwszych kampanii mierzących efektywność double billboardu w konfrontacji z dotychczas dostępnymi formatami. Wszystkie kampanie realizowane w modelu RTB Audience Targeting w ramach naszego systemu są mierzone i optymalizowane w czasie rzeczywistym. Bardzo szybko więc będziemy w stanie określić na ile popularność tego formatu jest uzasadniona biorąc pod uwagę jego efektywność jeśli chodzi o pozyskiwanie jakościowych kontaktów reklamowych i użytkowników” – dodaje Michał Daniluk, członek zarządu OMD ds. nowych mediów.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin