Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę mediową firmy BIC

Dom mediowy OMD, oddział Optimum Media, rozpoczął współpracę z firmą BIC, znanym producentem długopisów, maszynek do golenia i zapalniczek. Rozpisany przez marketera przetarg dotyczył kompleksowej obsługi budżetu marketingowego. Wśród pierwszych zaplanowanych działań marketingowych znajdzie się kampania internetowa w systemie RTB Audience Targeting

Wartości budżetu mediowego reklamodawca nie ujawnia. OMD zajmie się również przygotowaniem kreacji internetowej oraz landing page. Pierwsze działania mediowe zaplanowano już w lipcu i obejmą one m.in. kampanię OOH i Internet. Działania online zaplanowano wykorzystując innowacyjną technologii zakupu RTB Audience Targeting. Dla domu mediowego OMD, będzie to już 80 kampania zrealizowana przy pomocy innowacyjnej technologii RTB Audience Targeting w tym roku.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin