OMD najbardziej kreatywnym domem mediowym roku – Media Trendy 2013

Nagrodzone prace domu mediowego OMD w konkursie Media Trendy.

  • Nagroda: Best Use of Content – OMD, DDB, Tribal DDB “Rozkład jazdy McDonald’s”
  • Nagroda: Wykorzystanie kanałów komunikacji/Wykorzystanie reklamy zewnętrznej – „Rozkład jazdy McDonald’s”

 

  • Nagroda: Wykorzystanie kanałów komunikacji/Wykorzystanie treści audio – „Budziki McDonald’s”

 

  • Wyróżnienie: Wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych/Cyfrowa kampania zintegrowana – OMD, Leo Burnett warsaw, K2, Grupa Żywiec „Heineken Openerowcy”

 

  • Nominacja: Kampania zintegrowana – OMD, Me & My Friends, Cream, Grupa Żywiec „Desperados red integruje media rozszerzoną rzeczywistością”

 

  • Nominacja: Kampania zintegrowana – OMD, Just, Pride&Glory Interactive, Men @ Work “Warka do hymnu”

 

  • Nominacja: Wykorzystanie kanałów komunikacji/Wykorzystanie ambient mediów – OMD, DDB Warszawa „Powrót drwala”

 

  • Nominacja: Kampania zintegrowana/Creative Idea – OMD, Men@Work, Pride & Glory Interactive – „Lepiej Żywca”

 

O konkursie:

Media Trendy nagradza wszelkie działania, które wykraczają poza standardową komunikację; rozwiązania, w których przełamane zostały dotychczasowe schematy w określaniu i planowaniu punktów styku z konsumentem; kampanie, w których przełamano normatywne działania w zakresie komunikacji marketingowej.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin