CHUPA CHUCK Z REKORDOWĄ LICZBĄ ZNAJOMYCH W PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH W POLSCE – PONAD PÓŁ MILIONA SYMPATYKÓW!

Kampania lizaków Chupa Chups zaplanowana przez dom mediowy OMD ( Macroscope ) już po kilku tygodniach osiągnęła rekord w polskiej infosferze!

Bohater marki – Chupa Chuck dołączył do społeczności portalu fotka.pl.
W ciągu 3 dni do listy swoich znajomych dodało Chucka ponad 35 tys. użytkowników serwisu. Po tygodniu liczba znajomych Chucka urosła do ponad 145 tysięcy, a po kilku tygodniach aż ponad pół miliona !

Fotkowicze piszą do Chucka listy (ponad 6 tys. wiadomości, 10 tys. komentarzy), obdarowują prezentami (m.in. setki pączków z okazji tłustego czwartku) oraz zaczepiają cytatami ze spotu TV („jak mam poruszyć Twoje serce, byś porozmawiał ze mną?, czego pragniesz Chuck?, czasami mam wrażenie, że Cię w ogóle nie znam.., wiem, że tego chcesz Chuck!”).

Przedstawiciele portalu fotka.pl potwierdzają niezwykłą popularność bohatera: „Nasi użytkownicy są zafascynowani; dowodem na to jest chociażby obdarowywanie Chucka prezentami. Usługa ta jest płatna na fotka.pl, stąd już choćby to świadczy o ogromnej sympatii do naszego bohatera.”
Chupa Chuck stał się idolem wyluzowanej polskiej młodzieży!

Działania internetowe dla marki Chupa Chups to kontynuacja rozpoczętej w styczniu kampanii telewizyjnej, w której pojawił się bohater. Kampania realizowana była na portalach najbardziej dopasowanych do młodych grup celowych oraz wspierana amplifyingiem na forach internetowych.

Na zlecenie Perfetti van Melle Polska media do kampanii zaplanował i kupił OMD ( Macroscope ). Oficjalną stronę www.chupachuck.com oraz kreacje przygotowała agencja BBH, a polską adaptację kampanii wykonał Omnigence sp. z o.o.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin