Branża liczy na poprawę w reklamie ( art. Rzeczpospolita )

Przyszły rok przyniesie wyhamowanie spadkowego trendu wpływów z reklam. Część rynku uważa, że możliwy jest już nawet niewielki wzrost.
Optymistyczne, w porównaniu z obecną sytuacją panującą na reklamowym rynku, prognozy potwierdzili wczoraj w trakcie debaty na temat reklamowego rynku, jaka odbyła się w trakcie Warsaw International Media Summit, niektórzy eksperci. Taką ocenę mieli Piotr Tyborowicz, szef Biura Reklamy Grupy TVN, Jakub Bierzyński, prezes grupy reklamowej Omnicom Media Group i Marcin Boroszko, prezes grupy Atmedia sprzedającej reklamy w telewizyjnych kanałach reklamowych.

Według nich realne jest, że w przyszłym roku polski rynek reklamy urośnie w jednocyfrowym tempie. Ostrożniejsza w prognozowaniu przyszłego roku jest Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzająca domu mediowego Starlink.

rzeczpospolita_b_2013_10_11_branza_liczy_na_poprawe_w_reklamie_pdf_k

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin