Bartosz Kuczyński Deputy Buying Directorem w grupie OMD

Bartosz Kuczyński awansował na stanowisko Deputy Buying Director w jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach grupy OMD. Awans wiąże się z doskonałymi wynikami w pracy, a na decyzję zarządu miały wpływ również wysokie oceny poziomu satysfakcji Klientów OMD
bartosz_kuczynski_OMD

Bartosz karierę w mediach rozpoczął w 2008 roku. Bogate doświadczenie zdobywał pracując dla takich Klientów jak Unilever, Deutsche Bank, Walmark, HP, czy Strauss Cafe. W późniejszym okresie zajmował stanowisko TV Supervisora, będąc odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz zarządzanie zespołem realizującym kampanie TV dla Grupy Żywiec, a następnie Polpharmy. Ostatnie 2 lata spędził w jednostce negocjacyjnej, gdzie jako Media Buying Manager, odpowiadał za strategię zakupu oraz koordynację kampaniami TV wszystkich Klientów grupy OMD. Do jego codziennych obowiązków należą również negocjacje ze stacjami i nadzór nad kampaniami TV.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin