Anna Podskarbi została managing directorem w grupie domów mediowych OMD

Anna Podskarbi awansowała na managing directora w Optimum Media OMD, tym samym przejmuje pełną władzę w tym domu mediowym. Najbliższe plany Podskarbi wobec Optimum Media Group wiążą się z rozszerzeniem oferty badań i modelowania ekonometrycznego skierowanej do obecnych i potencjalnych Klientów.

 

Podskarbi od stycznia 2011 zajmowała stanowisko deputy managing directora, które zostało utworzone w celu usprawnienia koordynacji działań zespołów operacyjnych Optimum Media OMD z wyspecjalizowanymi działami OMD. Szybki awans Anny wiąże się z wybitnymi wynikami w pracy oraz dużymi zasługami w rozwój marki.

 

Anna Podskarbi karierę w mediach rozpoczęła w 2001 roku. Doświadczenie w planowaniu strategicznym kampanii mediowych oraz client service zdobywała w pracy dla największych reklamodawców na rynku z segmentu FMCG. Z OMD związana jest od stycznia 2007 roku. Wcześniej związana była z Initiative Warszawa.

 

Anna ukończyła studia na Wydziale Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego uzupełnione o kierunek marketing i strategie marketingowe w szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz CIM – Professional Postgraduate Diploma In Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.

 

Optimum Media OMD to obok Macroscope OMD, Easymedia i PHD jeden z domów mediowych należących do OMD. Główną przewagą konkurencyjną Optimum Media OMD są zaawansowane narzędzia badawcze pogłębiające wiedzę dotyczącą efektywności mediów oraz dopasowania komunikacji do konkretnych założeń marketingowych Klientów. W ofercie usług świadczonych Klientom Optimum Media OMD posiada analizę opartą o modele ekonometryczne.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin