Alicja Miklaszewska-Kowalczuk wraca do OMD

Alicja Miklaszewska OMD_Clients_First - www

Witamy na pokładzie Alicję Miklaszewską-Kowalczuk. Wróciła do Grupy OMD na stanowisko group account directora.

Alicja Miklaszewska-Kowalczuk jest odpowiedzialna za jeden z zespółów planerskich w OMD Macroscope. Bogate doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w pracy dla takich Klientów jak EMI Music Poland, Carrefour Polska, Accor Hotels, mBank, LG, Bridgestone, Heinz, UPC, MK Cafe czy Warner Bros. Zdobywczyni m.in. takich nagród branżowych jak:

2010 Media Trendy w kategorii niestandardowe działania w kampanii kinowej za kampanię mBank m”Strzykanie”
2010 Media Trendy w kategorii przełamywanie schematów komunikacyjnych za kampanię mBank „Rąbią Cię na OC/AC”

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin