Accuen – nowa agencja specjalizująca się w programmatic buying w grupie OMD

Accuen przy pomocy wypracowanych w grupie Omnicom Media Group rozwiązań, będzie prowadzić kampanie na zautomatyzowanych platformach do sprzedaży i zakupu powierzchni w modelu programmatic buying. Najnowocześniejsze technologie i narzędzia z obszaru programmatic buying dostępne w Polsce.

Kamila_Kownacka_ACCUEN_OMD

„Poprzez Accuen zyskujemy dostęp do szerszego zakresu platform DSP, co przekłada się na szersze inventory, m.in. w mobile, video oraz potencjalnie również powierzchni premium. Accuen to nasza odpowiedź dla tych marketerów, którzy do tej pory nie byli przekonani do systemów aukcyjnych. Oferuje szersze możliwości optymalizacji zakupu – mówi Kamila Kownacka, managing director OMD Digital, która będzie odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój agencji na polskim rynku. – Dzięki rozwiązaniom wypracowanym przez sieć Omnicom Media Group jesteśmy w stanie znacząco podnieść efektywność kampanii, m.in. dzięki wykorzystaniu własnej platformy do agregacji danych (DMP Annalect).”

Wprowadzeniu sieciowych rozwiązań Omnicom Media Group przyświecał cel budowania przewagi konkurencyjnej klientów agencji z grupy OMD (OMD Macroscope, OMD Optimum Media, PHD, Easymedia), dlatego narzędzia i technologia Accuen, będzie dostępna od IV kwartału wyłącznie dla obecnych klientów OMD.

OMD jako pierwszy dom mediowy w Polsce już w 2011 roku wprowadził na rynek RTB jako metodę planowania i zakupu kampanii display. Od tego czasu w agencji trwają nieustanne prace nad udoskonaleniem metodologii zakupu i efektywności kampanii.

Accuen jest marką należącą do portfolio Omnicom Media Group, której częścią w Polsce jest grupa domów mediowych OMD. Agencja aktualnie prowadzi działania na 60 rynkach.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Zaufali nam

Śledź nasz profil na portalu Linkedin